Androidzone.me: Mjesto za ljubitelje Androida

22/12/2011 15:22

 

Iako broj aplikacija kreiranih za Android platformu na crnogorskom tržištu još nije na zavidnom nivou, a ne postoji ni konkretan podatak o 

Androidzone.me: Mjesto za ljubitelje Androida

broju onih koji koriste uređaje koje pokreće taj operativni sistem, kreirana ja lokacija za ljubitelje Androida.

Androidzone.me pokrenulo je nekoliko entuzijasta i zaljubljenika u savremene tehnologije koji, pored svojih redovnih poslova, žele da edukuju korisnike i promovišu Android platformu na ovim prostorima.Na portalu Androidzone.me posjetioci mogu naći opšte informacije, te novosti u vezi sa Andorid operativnim sistemom, savjete kao što su kako odraditi ažuriranje operativnog sistema, kako zaštititi privatnost korisnika, produžiti život baterije… Aplikacije su podijeljene u dvije kategorije – jedna se odnosi na aplikacije uopšte, one koje su kreirali autori širom svijeta, te one koje su kreirali autori sa prostora bivše Jugoslavije.